Rådyr er gode.. eller noe slikt.

Kjørte ut på tur i morges. Ville lufte hundene og ta fine bilder i morgenlyset i det tåka forsvinner. Sitter litt i mine egne bensintanker, hvor skal jeg dra for å få det beste motivet mon tro..

Da hopper det plutselig noe ut i veien rett foran Lille Bille. Ett, nei to rådyr danser foran bilen. De brosjyre og løper tilbake mot veikanten, jeg tråkker inn bremsene. Går dette bra? En av de snur på ny og spretter i flotte hopp bare cm fora panseret. Den andre holdt seg heldigvis på siden., me  også den like ved bilen.

Det gikk bra.  Jeg traff ingen av de. Men du verden man våkner brått og hjertet banket like fort i brystet mitt som hos de to.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg