20% rabatt på hele kjerringa + Ny ide…

Reklame | reklamerer for meg selv, verdens mest fantastiske kjerring

Hei babes <3  Håper dere har det bra.  Som de smarteste av dere sikkert skjønner, så er Isabell Raad øverst på bloggtoppen.  Jeg er nede på en 47. plass.  Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor Kokkejævel og sikkert også Isabell Raad kan fakturere blogg.no for 3 øre pr. sidevisning mens jeg ikke kan det. (eller kan jeg det?) Jeg gikk glipp av 19 kroner og 35 øre i går på den måten.  Kanskje ikke den store summen, men det blir 135 kroner i uka, 550 kroner i måneden og over 6.500 kroner i året,  For meg er det penger! Så hvis noen kan fortelle meg hva jeg gjør feil, eller hvor jeg ikke har haket av et kryss er jeg dere evig takknemlig.

Isabell Raad er på dag to av sin to uker lange karantene. Hun kom jo hjem fra sin sponsede tur til Sri Lanka på mandag.  Jeg skulle vært på en “sponset” tur til Gdansk i disse dager. Radiografforbundets tariffkonferanse.  Men det ble det selvsagt ikke noe av.  Sånn rent bortsett fra Radiografforbundet er det ingen som sponser  reiser på meg.

Tilbake til Isabell.  Hun kjeder seg selvsagt i karantene, og når hun kjeder seg så netthandler hun  Så dette kan bli to dyre uker.  Flaks for henne at det som vanlig er 20% rabatt på Nelly. Flaks, for henne at det sikkert er flere som kjeder seg – og netthandler hos Nelly.  Handler de via hennes linker, gir det penger i kassa for Isabell.   Vinn vinn situasjon kan man si.

Jeg har som dere vet ingen sponsorer. Og det er det jeg har tenkt å gjøre noe med.  For blant mine rundt 600 lesere er det helt sikkert noen som trenger ei skikkelig kjerring.  Lugubre og usømmelige forslag vil hardt og brutalt slått ned på av Gamle Gubben Grå, og da mener jeg fysisk slå….    Men trenger dere ei kjerring til å ta en kaffekopp på en liten bortgjemt kafeteria for så å skryte hemningsløst på blogg stiller jeg gjerne opp. Betaling blir vi sikkert enig om (Jeg er veldig glad i kafe latte med hasselnøtt.)   Driver du en liten nettbutikk og trenger litt positiv omtale stiller jeg gjerne opp.  (Trenger et tykt pledd i rosa pastell-farge) Trenger du noen til å holde foredrag, er jeg flink til å snakke på innpust og utpust (Er glad i avskårne blomster så vel som rødvin.) Ja, bare fantasien setter grenser for hva denne kjerringa kan brukes til.
Jeg har og en ide om et fantastisk konsept.  “Gamle Gubben Grå og Kjerringa på tur!”  så driver du et overnattingssted av en eller annen type kommer vi gjerne på besøk.  (Vi er litt svake for sære overnattingssteder.)

Grip sjansen!  Ta kontakt,  via fb siden min eller se kontaktinformasjon her på bloggen.  Dere kan jo selvsagt legge inn fantasifulle forslag i kommentarfeltet.

Dette blir gøy

9 kommentarer
    1. I solidaritet med de små lokale butikkene som ikke vet om overlever tida vi er inne i, så har jeg gjort det motsatte av Isabell raad. Har stengt for annonser i sosiale medier og handler ikke på nett. Jeg vil ha levende butikker og kafeer den dagen sola skinner og gatene fylles med folk 🙂

      1. Sola skinner! Forhåpentligvis åpner butikker og kafeer snart igjen. Og jeg tar gjerne å skriver omtaler om fysiske butikker også. Gjerne de som ikke er tilknyttet de store kjedene. Ikke noe er så gøy som en butikk som ikke bare har de varene alle andre har.
        Kommer gjerne en tur når verden blir normal igjen.

      2. Flott 🙂 Jeg handler heller ikke på nett. Så, katastrofetanke: Om det skulle skje at alle matbutikker blir steng, og netthandel av dagligvarer er eneste alternativ, må jeg nok krype til korset. Håper inderlig det ikke blir så ille.

    2. Eg fikk spørsmål om en samarbeids og produktavtale med blogg.no (Takket nei faktisk) og der er det inkl betaling pr sidevisning 😉 Så da fikk du svar på det 🙂

      1. Jeg fikk også et sånt tilbud og takket nei. Tror det var omtrent på den tiden der de forberedte flytting av bloggplattformen, om jeg ikke husker altfor feil.

        Her i huset er det bare kolonialvarer levert på døra som blir nettshoppet for tiden. Jeg vil ha minst mulig berøringskontakt med omverden og ihvertfall ikke bestille varer som innebærer at jeg må av gårde og hente pakken et sted.

        Pass godt på deg selv og blodsukkeret i disse tider: https://diabetesvoice.org/en/news/covid-19-and-diabetes/

        1. Blodsukkeret holder seg på et helt greit nivå. Jeg har mer energi enn jeg har hatt på mange år – og vett på å ta vare på meg selv, logge litt av resten av verden innimellom slagene.

    3. Mange gode forslag! Jeg vil tro coronastengte forretninger og firmaer for øvrig kommer til å stille seg i virtuell kø for å gjøre bruk av dine tjenester. Du er sikkert rimeligere å samarbeide med enn de som ligger øverst på lista. Lykke til på ferden! 😊😊

      1. Jeg er både rimeligere og lettere å samarbeide med enn mange skulle tro.
        En god beskrivelse av en hyggelig kafeteria for en kopp gratis latte, et foredrag for en bukett roser, osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg