Aldri mer Chanelveske…

Reklamelenke Hansker fra Adlibris 

Sophie Elise er fremdeles på bloggtoppen. Hun har visst forståelig nok fått noen reaksjoner på planene om nedfrysing av egg. Hun synes at slikt bør man strengt tatt få bestemme selv. Om de som har nok penger betaler helsepersonell dyrt for helt unødig nedfrysing av egg, hvem skader det liksom? (Ja, bortsett fra de alvorlig syke og ikke så formuende kvinnene som ikke får tilbudet fordi den medisinske ekspertisen er opptatt med eggene til de som har råd til å betale. Men Hallo! Er det Sophie Elise feil?)

Nei, i følge Sophie Elise har Norge en alt for streng politikk på dette feltet. Det er så psykisk og fysisk utmattende at man må til Danmark for alt mulig. Uthenting og nedfrysing av egg er noe som burde vært prioritert oppgave ved hvert eneste lokalsykehus i følge Sophie Elise.

Sophie Elise vet selvsagt at det ikke er vanlig å ønske seg barn når en er 24. Hun er ikke dum heller. Men plutselig kan man ha blitt 33 uten at man helt vet hvordan, og da kan det være for sent.

Ellers har Sophie Elise fått tak i en genser hun lenge. Hun var på trening i går. Det var ikke jeg. Hun så en hund. Jeg fikk Snap av Charlie Chihuahua som er på ferie hos Datteren. Han furtet etter at hun hadde tatt han med på en 5 km løpetur.

Lange Hansker Skjelett

Sophie Elise reklamerer for treningshansker. Disse hanskene var mer min stil. Kjekke å bruke på røntgen.

Etter trening var Sophie Elise innom frisøren og fikk stylet håret. Hun pleier å få krøllet håret med rettetang? Her fått jeg av. Trodde rettetang rettet ut krøller… Spurte Gamle Gubben Grå og han trodde det samme.  Jeg har ennå ikke vært hos frisøren, men gudene skal vite det trengs.  En natt i lavo hsr ikke gjort behovet mindrr. Kanskje jeg skulle få ordnet det i Trondheim i løpet av dagen. Skrik ut hvis dere vet om en flink frisør.

Sophie Elise drar til Arendalsuka for TV2 i dag. Det sier noe om nivået til de politiske kommentatorene til TV 2, og noe om hva slags sirkus Arendalsuka har blitt. Men jeg skulle gjerne ha vært der..  TV2 neste gang spør dere meg. OK?

Jeg har ingen podcast, men kom med hele tre blogginnlegg i går. Du kan blant annet få med deg de to første dagene av ferieturen til Eldste Sønn, Gamle Gubben Grå og meg. Tro meg. Det bør du ikke gå glipp av.

Sophie Elise var og i studio for å snakke inn stemmen i en serie hun er med på å spille inn. For første gang er hun med i en serie som ikke handler om henne. Jeg var ikke i studio. Har aldri spilt inn noen serie som handler om meg. Ikke i noen andre serier heller når jeg tenker meg om.

På et av bildene Sophie Elise postet i går ser man et eksemplar av Finansavisen. Men Sophie Elise er rask til å understreke at den lå bare der. Hun har ikke lest i den altså. Kors på halsen! Jeg kunne nok aldri abonert på Finansavisen, men ville nok bladd i gjennom og lest litt hvis den dukket opp på bordet foran meg. Men det er Sophie Elise og ikke meg TV2 sender til Arendalsuka. Forstå det den som kan.

 

Sophie Elise har og vært i et møte og lært om smarte investeringer. Og vet dere hva? Det er mye mer fornuftig å investere i aksjer enn å svi av f.eks 60.000 på en veske fra Chanel. Man lærer noe nytt hele tiden når man følger disse toppbloggerne.

Nå begynner folks p våkne til live her i lavoen. Vi har bestilt frokost oppe i hovedhuset om 20 minutter. På tide å logge av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg