Antrekk – igjen -(Sukk)

Burde tatt på meg en trang, ettersittende topp, ei hvit olajakke og et miniskjørt med leopard-trykk og lekt modell uten for Stortinget, slik som Isabell Raad der oppe på bloggtoppen.
Men jeg eier ingen hvit ettersittende topp.  (Jeg har mange topper som er litt ettersittende, men ingen hvite – og ingen det er meningen at skal være trange) Jeg har ingen hvit olajakke. (Den hadde ikke forblitt hvit lenge) Og det er år og dag siden jeg eide noe med leopard-trykk, (eller miniskjørt for den saks skyld.) Ikke er jeg i Oslo heller.

Så dere får nøye dere med noen bilder av meg som leker modell utenfor Rådhuset her på Hønefoss.  

Toppen ble kjøpt på Om mote til avslutningen for “Frøken Flink”. Det var i 2017. Olajakka er kjøpt på Zizzi høsten 2017

Tightsen er fra Klingel. Innkjøpt våren 2018. Skoene er jeg usikker på både når og hvor jeg kjøpte. Det er en stund siden. De var på salg. Jeg har i grunn ikke brukt de mye før i år. De har vært litt vonde. Men i år bruker jeg de hel tiden. Mulig jeg er mindre hoven i føttene.

Solbrillene… solbrillene husker jeg overhode ikke når jeg kjøpte. Og slettes ikke hvor. H&M?? Mulig de ble kjøpt på 90 tallet…. Jeg bruker aldri solbriller. Men de lå i bagasjen på Lille Bille da jeg leita etter Denimjakka som har ligget der siden en litt varm dag i fjor høst.

10 kommentarer
    1. Du ser faktisk riktig flott ut på flere av bildene. Så gir jeg også fotografen ros, for dette blir jo bare bedre og bedre.
      Men de sandalene vet jeg ikke helt… på den annen side labber jeg rundt i ulekre mokasiner i samme farge, kjøpt fra Sparkjøp ( 99 kr., tror jeg er prisen der). De varer vel bare en sesong, men anbefales for hovne føtter. De er myke og gode på labbene. Så får de se ut som de gjør. Jeg får vannblemmer bare jeg tenker på stive sko.

    2. Hæ??? Likte du ikke skoene mine? Jeg har 42 i sko, og det er begrenset hvor mange fine sko jeg finner.
      Fotografen fortjener skryt. Han blir bare bedre og bedre. Egentlig burde jeg han noen bilder av han der han står og myser gjennom mobilen, og knotter febrilsk. Men moro har vi det. Rett bak ryggen min, i toppen av trappene er hovedinnfartsveien inn til byen, over ei bru. Så det var sikkert mange som så oss. Pytt, pytt…

      1. Jeg har 42 i sko..
        Dvs har 41, men hovner ofte og da er jeg ikke 41, så jeg legger på plass til det.
        Nei, jeg likte ikke skoene dine 😁Men liker heller ikke de mokasinene mine sånn utseendemessig.

      1. Det hadde sikkert forårsaket trafikale utfordringer hvis jeg med min blendende skjønnhet skulle stått å posert foran hovedinngangen, pluss at Gamle Gubben Grå sikkert hadde rygga baklengs ut i Osloveien for å få med hele kjerringa. Tror ikke han finner vidvinkelen på mobilen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg