Bildene som aldri kom på bloggen

I dag har jeg vært en elendig blogger.  Ja, helt ubrukelig, spør du meg.
Her på formiddagen plukket jeg årets første jordbær fra egen hage. La de i en søt skål – og gaflet de i meg før jeg fikk tatt bilde av de. Helt håpløs.

I ettermiddag hadde vi jordbær til dessert. Kjøpe-jordbær, riktignok.  Men jordbær er jordbær.  Og disse serverte jeg med noe så eksklusivt som pisket rose’ vin-krem. Skikkelig lekkert så det ut.  Jeg tok med meg mobilen ut på trammen, satte meg godt tilbake – og gaflet i meg hele porsjonen før jeg rakk å tenke på å ta bilde.
Noen lærer aldri.

Da Datteren og jeg var på Rumi og spiste lunsj, derimot husket jeg å fotografere maten.  Det var sikkert fordi Datteren tok frem mobilen og tok noen snapp før hun satte gaffelen i biffsalaten.  Jeg hadde riktignok tatt et par munnfuller, men siden porsjonene var store synes det nesten ikke.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg