Burde jeg be om et samarbeid?

Etter reaksjonene på innlegget Trår litt forsiktig…. er jeg engstelig for at Halvorsens Conditori vil bli nedrent av kjerringer, unnskyld kvinner, i sin beste alder som vil bestille sherry og speide forhåpningsfult etter kaffekopper som blir snudd opp ned.  Dette kommer til å bli det stedet hvor toppbloggere møtes de neste ukene, sann mine ord!

En gang i tiden hadde jeg to ideer med denne bloggen. Det ene var å entre bloggtoppen, det andre var å tjene haugevis av gryn. Jeg har så langt verken entret bloggtoppen (men har vært oppe på en tredje plass) eller blitt direkte rik. Jeg tjener til et par kaffe-latte I måneden. Det tenker jeg kommer til å endre seg nå. Altså det med å tjene litt gryn. Om jeg kommer til å entre bloggtoppen gjenstår å se.

Jeg har nemlig skrevet til Halvorsens Konditori og foreslått et aldri så lite samarbeid. Jeg synes de bør rive i både kaffe og Napoleonskake hvis Gamle Gubben Grå og jeg skulle finne på å besøke etablisementet som takk for den store mengden av bloggere og blogglesere som nå vil strømme til stedet. Det blir spennende å se om jeg får svar.

9 kommentarer

Siste innlegg