Dagens blogg hos Gryende

På en dag som av forskjellige grunner føles litt tung og grå (jeg må jo snart få rota ned noe om samferdselspolitikk)  ble jeg oppriktig glad da jeg oppdaget at Kjerringtanker var trukket ut som “Dagens blogg” hos Gryende

Å lese at Gry skriver “Uansett hva som legges ut, holder både tekst og bilder en upåklagelig kvalitet” får meg nesten til å rødme. (Men bare nesten).  Når Gry litt lengre ut I innlegget skriver “Dette er nemlig normal en av kongerikets mest travle damer” er nok det en overdrivelse, men den kjennes mer som meg enn den beskrivelsen et annet menneske ga av meg i dag. Dette andre mennesket fremstilte meg som en person som ikke takler stress og helst må styre dagen min ut fra hva jeg føler for der og da. Takk Gry! Jeg trengte din beskrivelse i dag.

 

4 kommentarer
    1. Aww.. Så glad du likte det <3
      Det skal også sies at dette var en av de anmeldelsene som hat vært skikkelig artig å skrive, for her kunne jeg 'herje' litt også. *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg