Datter kommer med kritikk….

Det er få ting jeg er så stolt av og glad i i Drømmehuset som det rosa gjestetoalettet. Jeg blir glad hver gang jeg kommer inn dit. Mitt lille fristed. Og ja, jeg sier mitt. For ingen av mannfolka her hjemme vil sette sine ben eller andre kroppsdeler der inne.

Jeg trodde Datteren liksom var litt på min side. Hadde sansen for dette feminine lille toaleytrommet, men i dag ble jeg litt usikker. For hva fikk hmjeg tilsendt i familiechatten litt etter lunsj?  Jo dette bildet her

Etterfulgt av teksten

Bare en idé til neste toalett-prosjekt 🤷‍♀️

Ingen av guttene eller Gamle Gubben Grå virket veldig overbegeistret, og jeg jeg…  Jeg ser helt klart at jeg må leke meg litt med decopage og at gulvet har et forbedringspotensiale. Det samme har taket og jeg mangler fremdeles ei prismelysekrone.  Jeg setter så pris på når Datter deler slike inspirerende bilder.😄😁😆

8 kommentarer

Siste innlegg