De beste leserne i verden

I går surmulte jeg litt over at jeg helt hadde falt ut av bloggtopplista.
Ikke fordi jeg var ute av lista, men fordi de to siste innleggene mine aldri dukket opp på forsiden.  Det gjør jo gjerne litt med sidevisningene hvis ingen snubler over det du skriver, men må aktivt søke det opp.
Jeg  mista litt skrivelysta, og hadde lyst til å gi opp hele prosjektet.
Altså ikke valgkampen og Rødt, men blogginga. For vises man ikke på forsiden, ja da jobber man med handikapp.

Meda tar en eller kanskje flere av leserne mine grep. Det snakkes om dugnadsånd, og vips så er jeg tilbake på bloggtopplista. Innleggene dukker opp på forsida og humøret på kjerringa stiger betraktelig.

Jeg har de beste leserne noen kan ønske seg
TUSEN TAKK; KJÆRE LESERE!!!!

 

9 kommentarer
    1. jeg har måtte lete etter noen bloggvenner jeg også som jeg ikke finner på blogg.no sin forside,jeg dukker opp der men ikke på bloglovin,enige med deg att innimellom får en lyst å droppe hele greia,var mye bedre før,dette nye har mange mangler litt for ofte

    2. Det har skjedd meg også titt og ofte, men i det siste har det vært stabilt. Ganske demotiverende i alle fall, når man ønsker å bli sett og lest.
      Godt det ordnet seg 🙂

    3. Når det kommer til det der med å faktisk huske hva ulike blogger heter for å kunne søke dem opp…jeg lette etter denne en gang, fant null og niks og skjønte fint lite. Hadde dama slettet bloggen? Så oppdaget jeg at jeg hadde søkt på kjerringsnakk og ble nesten litt småflau. Det er ikke helt det samme som kjerringtanker. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg