Det gjelder å løfte hodet

Mange har kanskje fått med seg at jeg ikke er så glad i vinter, is og snø. I går delte jeg et bilde fra min “bøkeskog”. Et bilde med furutrær stående med snø langt opp på furuleggene tatt da jeg var på min daglige tur med Chihuahua.

I dag valgte jeg å løfte hodet når jeg gikk tur. Valgte å snu blikket vekk fra snøen og den islagte gangstien. Jeg hadde og valgt meg et litt annet turmål enn tett furuskog.

Og når jeg løftet hodet mot sola og den blå himmelen da kom lyset. Da kom vårfølelsen også hos meg  Det blir vår. Det er vår. Det gjelder å nyte den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg