Det har skjedd et mirakel…

Jeg er en slik type som “bor i bilen”. Jakker som har blitt tatt på en iskald vår-morgen havner fort i bilen i løpet av dagen. Og så kan det gå både vinter og vår før jakka atter kommer inn i huset,
Samme med utskrevne notatbøker,sakspapirer som er skrevet ut og notater til kommunestyreinnlegg.

Bilene mine pleier å gå på like deler bensin og cola. Bensin på tanken, og cola på meg.
Tomme colaflasker blir slengt på gulvet bak passasjersetet, det samme med pølsepapir,, tomme bolleposer og ett og annet sjokolade- eller is-papir. Og der har det det med å bli liggende.
I løpet av en sesongen havner på uforklarlig vis nok sand ti å fylle et par sandkasser veien inn i bilen.  Heller ikke sanden finner veien ut av bilen like enkel.

Men denne uka skjedde det et under.
Gamle Gubben Grå skulle fikse ny nøkkel til bilen min mens jeg var på kurs på Gardemoen.
Og påhelt uforklarlig vis er det plutselig tomt for jakker, papirer, colaflasker, sjokoladepapir og sand i bilen.

Det har rett og slett skjedd et under!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg