Dette føles ikke feil…..

Da jeg kom fra treningsleiren i slutten av november gledet jeg meg til å ha noen dager, uker hvor jeg bare kunne stulle og stelle i Drømmehuset. Ha fri og disponere dagene akkurat som jeg ville.
Slik gikk det ikke. Etter noen få dager ble jeg tilbudt ny stilling, og etter en drøy uke var jeg ute i ny jobb.
Jeg klager ikke over det. Jeg trives i jobben og synes jeg er kjempeheldig som fikk denne muligheten.

Men denne uka har jeg (så langt) ingen vakter.  Det føles også godt. Noen helt blanke dager ligger foran meg, og jeg kan fylle dem med akkurat hva jeg vil!  Som om ikke det er bra i seg selv, jeg har og Drømmehuset helt for meg selv. Snakk om luksus!  Det skal virkelig nytes.

Skulle sjefen slå på tråden og spørre om ei vakt eller tre stiller jeg gjerne opp. Men tar hun ikke kontakt lever jeg bra med det og skal virkelig nyte fridagene.

 

12 kommentarer

Siste innlegg