Du skulle hatt en brystreduksjon

I går var jeg på en politisk debatt, og delte et innlegg om det på bloggen ledsaget av dette bildet.  Sånn for ordensdkyld må jeg poengtere at debatten dreide seg om eldrepolitikk.

I løpet av nattens mulm og mørke har et menneske som kaller seg “Bjørg” lagt igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt. Den er kort og grei.

Du skulle hatt en brystreduksjon 

Jeg kan være enig med “Bjørg” i at brystene mine kanskje ble litt fremtredende på det bildet, men hva har egentlig “Bjørg” med det? Og hva har puppa mine å gjøre med en politisk debatt om eldrepolitikk? De er ikke så gamle! Eller de er jo like gamle som resten av kjerringa, men de har ikke nådd pensjonsalder.

Nei, jeg er ikke slem som henger ut en stakkars leser som kommenterer en blogg. Jeg påpeker en kommentar som et menneske totalt frivillig har lagt igjen  i mitt kommentarfelt. Jeg går ut i fra at når man kommenterer en blogg er det fordi man ønsker at kommentaren skal bli lest.

Ja, ” Bjørg” kommentaren din ble lest. Den ble reflektert over. Konklusjonen er at den desverre ikke hadde den ønskede virkning. Du forstår kommentaren din sier mye mer om din evne til å oppføre deg som et anstendig menneske enn den sier om puppa mine. Og når det kommer til din anstendighet vil jeg på det sterkeste fraråde en reduksjon. Du fremstår allerede på grense  til å være uanstendig.

12 kommentarer
    1. O M G!! Folk e faen ikkje sanne!
      Vettu kan min første tanke var da eg så bildet i år?
      Aha hu Brit er akkurat som meg! Tøffe briller og fresh hettegenseren! Sistnevnte er omtrent for min uniform å regne.
      Det er jo som når eg legger ut en snap med noe hobbygreier eg styrer med og så kommer det en kommentar: “Er det ikkje bedre du bruker pengene på tenner enn hobbyting!” -Ikkje sant! Tenk om tenner kunne vært så billige haha

      Kos deg du Brit, du er ei SPRÆK kjerring på sååå mange måter! <3
      Go`klem Vibbedille

    2. En brystreduksjon er nå en privatsak og noe ingen har noe med. Men faktisk enig i at en god bh kunne hjulpet på. Har stusset over det før, at det ser ut som du går uten bh. Men deg om det 👍

    3. Hærregud er det mulig å være så frekke og ufordragelige. Om en kvinne går med eller uten BH er vel revnende likegyldig. Se bort om det plager dere. Jiiiises ufordragelige mennesker som lirer ut av seg slikt.

    4. Fysj! At det går an! Det er så frekt og skammelig å kommentere utseendet til andre mennesker! Finner ikke ord! Ufordragelig kommentar!

      Vedkommende kan neppe ha det bra med seg selv.

      Noen bør seriøst sette seg på fingrene når de leser andres blogger.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Folk er rare – og du er fin på alle måter. Lei av det voldsomme kropps- og utseendefokuset så mange driver med uansett alder. De er så tomt, så tomt …

    6. Godt skrevet. Det er rart at de som holder på å sier til noen at de hadde trengt en brystreduksjon, gjerne vil ha/har større pupper og rumpe selv. Jeg tror det bunner i en liten sjalusi her.

      Jo eldre vi blir, jo lengre blir puppene. Nå er jeg såpass gammel at hadde jeg ikke hatt bh på om natten, hadde jeg våknet opp med en pupp på hver side av kroppen og det er jo ikke noe særlig. Når det gjelder bh, kan det være lurt å få tak i en god en som støtter godt. Med god støtte får man ikke så vondt i ryggen og klarer å holde den oppe.

      Ellers synes jeg du er tøff som tar tyren ved hornene og sier rett ut hva du mener <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg