En dag i solen

Vi startet dagen med at Gamle Gubben Grå måtte vaske håret mitt. Å hoppe i dusjen med gips er uaktuelt. Kroppsvask klarer jeg greit, men å få skyllet håret skikkelig i vasken på badet, ja der måtte det litt assistanse til. Vel, det å tømme boller med vann i hodet på kjerringa var nok ikke den verste oppgaven Gubben kunne bli satt til. Håret ble godt skyllet for å si det slik.

Så bar det avgårde til sykehuset for kontroll. Ortopeden var fornøyd, og med ny gips kunne jeg relativt raskt forlate sykehuset.

Når man har vært på sykehuset da fortjener man is!!! Is og kaffe-latte!!

Men vi hadde litt tid å slå i hjel før det var tid for jobbintervju.  Så vi fant oss  en plass i sola på Gladtvedt brygge. Deilig med sol og luft.

Beinet hvilte godt i fanget til Gamle Gubben Grå, og jeg kunne konsentrere meg om å nyte den fine vårdagen, besvare mail og meldinger og ta et par telefoner. Ja og å se over kommentarfeltet mitt. (sukk).

Jobbintervjuet… tja, litt usikker på hvordan det gikk. Jeg har enda mer lyst på jobben! Men det er mange som skal inn til intervju.  Vel, det blir spennende.

Nå var det godt å finne sofaen, få tatt litt smertestillende og flata helt ut på sofaen sammen med Charlie Chihuahua.

 

24 kommentarer

Siste innlegg