Endelig på plass i gyngestolen..

 

Endelig! Da klokka paserte 18 satte jeg meg godt til rette i gyngestolen på terrassen. Sola skinner fra blå himmel, og trafikkstøyen fra E16 lar jeg meg ikke forstyrre av. Nå er det påske!

Jeg skulle bare hvile meg litt på sofaen etter frokost. Var så sliten at jeg trodde jeg skulle eksplodere. Rent konkret. Sprekke som en oppblåst ballong. Hver minste lyd gjorde vondt. Jeg holdt faktisk på å klikke da telefonen til Gamle Gubben Grå gå fra seg en lyd tre ganger i løpet av 10 minutter. I 2 timer lå jeg på sofaen med alle musklene i helspenn og skulle slappe av.  Før jeg tok meg sammen og kreket meg opp.

Tok med Datteren og dro ut til Høvdingen.  Var der et par timer. Satt på trammen i sola og koste oss.

Hjem, innom butikken etter det jeg hadde glemt.
___og så ENDELIG hjem til gyngestolen.
Der satt jeg og koste meg mens Gamle Gubben Grå lagde middag.
Planen var å gå ut igjen etter middag.  Men så fikk jeg øye på pelspleddet og sofaen…
Det ble 3 timers komatøs søvn på sofaen….

Utbrent!  Utslitt uten å ha gjort noen verdens ting

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg