Er det jeg som har misforstått?

Jeg er tilbake på plass nummer 16!!!   Det gjør meg lykkelig.
Men når jeg tar for meg Kokkejævels innlegg langt der oppe på bloggtoppen er det noe jeg ikke helt forstår.

Han har “prøveåpning” av nettbutikken.  Men nettbutikken har jo vært åpen i over en måned?!?
greit at han har fått seg lokale i stedet for å administrere nettbutikken hjemmefra.  Det er greit at varelageret liksom ikke overtar hele stua.  Men jeg trodde opplegget med en slik nettbutikk var at det var det stedet han står og pakker varene og sender de avgårde.  Ja, selvsagt også der han mottar varene, og lager et system så det går greit og effektivt å pakke det kundene bestiller. God plass, system og orden.  Og ja, jeg forstår den sofagruppa forfolk som stikker innom..

Men når Kokkejævel sier at gårsdagens omsetning var et glass gele og ei pakke flatbrød er vel bare det en del av sannheten.  For han sier han har stått og pakket varer.  Er ikke det varer som skal fra nettbutikken til kundene? Er ikke det en del av omsetningen i en nettbutikk – eller rettere sagt er ikke det det som er omsetningen i en nettbutikk? De varene han sender ut til nettkundene?

 

5 kommentarer
    1. Ja han er morsom i sine uttalelser. Skriver sikkert det, for at folk skal synes synd i han, og bestille mere varer 🤣🤣🤣.

    2. Så gøy du er p 16. plass 🙂 Du har jobbet jevnt og trutt for den plassen, fortjent er det at du er der oppe 🙂 Ha en fin søndag <3

    3. Gratulerer med plassering👏🏻👊🏻😄
      Ja, de i «nesegrus beundring» skjønner jo ikke at den bloggen her kun er bygd opp for buisness👏🏻😂Utrolig…All kred til han! For den som orker😊
      Han kan være sjeleglad Adina i bloggomtoppbloggere la ned, hadde fått kjørt seg🙈
      Så bare fortsett Brit, peace of cake, du har ikke noe å ha dårlig samvittighet for hvertfall!!! Såpass må man tåle når man stikker seg frem, synes du tåler langt mer, og tar du feil i noe har du ingen problem med å legge deg litt flat og faktisk mene det. Der har vi også en forskjell. Og derfor du ikke ligger på 1, så vær utrolig fornøyd med 16!👊🏻☺️
      Riktig god søndag😊

    4. Det må jo være litt kjedelig for tida? Å kommentere all den reklamen😝😂Eller synes du det er en lettelse? Lettere hvertfall ifht din bakgrunn som politiker..,og slipper å komme med skråblikk på de maniske og depressive følelsene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg