Familielykke og apekatter

Isabell Raad har kommet frem til Bali. Og hun er selvsagt fremdeles øverst på bloggtopplista. Er på ferie med kjæresten.  De har leid en villa, og det kryr av apekatter i hagen.
Jeg er tilbake på bloggtopplista. En hederlig 92. plass.  Jeg tilbragte stort sett gårsdagen på terrassen sammen med flokken min.  Noen ganger kan det føles som å tilbringe tiden sammen med en flokk apekatter, men en hyggelig gjeng apekatter.

Jeg har tre flotte unger som jeg alltid har likt å bruke tid på, og kost meg sammen med. Det er høyt under taket hos oss. Og jeg har aldri hatt noe mål om å forme ungene i mitt bilde. Vi har fått tre flotte unge voksne som vi er utrolig stolte av. Og det er så kos når de som har flyttet hjemmefra kommer hjem fordi de har lyst, og ikke bare av plikt.

Som i går. Datteren ringte og lurte på å få komme hjem og låne symaskin. Hun skulle sy pute til terrassen sin. Selvsagt fikk hun det. Hun lurte og på hva vi skulle ha til middag. Fleskepannekaker hørtes nok godt ut, men siden hun har sluttet å spise gluten tok hun med eget mel.

Vi hadde en koselig ettermiddag / kveld. Vi tok stiklinger av planter i hagen hun kunne ta med til sin hage, spiste fleskepannekaker og ertesuppe. Hun fant klær hun hadde glemt på loftet. Og hun fikk sydd pute til terrassen.

Det var og god tid til å prate og kose oss på terrassen. Leke og kose med hundene. Og Yngste Sønn og Datteren fikk litt kvalitetstid sammen. Det gleder meg stort over hvor god kontakt disse to har fått etter at de ble store.

Isabell Raad kan kose seg med apekattene i Bali. Jeg koser meg med flokken min.

2 kommentarer
    1. Så, du sitter også med ting på loftet…
      Jeg rydder stadig vekk og gir bort, eller kaster. Hele loftet var fullt. Men nå er det halvt..hehe. Begynner å hjelpe, selv om kjelleren også er et mareritt..med alt som ikke er mitt. En gang i tiden fikk jeg forbud mot å kaste noe. Når de så har flyttet, skal de ikke ha noe av det. “Har ikke plass”. Nei vel..

      Sol i dag, og jeg våknet med hodepine pga værforandringen. Typisk!

    2. Gamle Gubben Grå er samler…. Jeg har fult løft, full kjeller og full garasje… Gir bort og kaster og er utrolig glad når noe forsvinner..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg