Farge håret orange….

Jeg er fremdeles på en 45. plass på bloggtopplista, men i dag har jeg over 1000 sidevisninger!!!
Isabell Raad er fremdeles på førsteplass.  Hvorvidt hun er bedre av influensaen, forkjølelsen eller hva hun nå feiler vet jeg ikke. Hun har ikke kommet med noe nytt innlegg.  Om det gir grunn til bekymring? Jeg håper ikke det.  Men god bedring, Isabell.

Så siden det er lite nytt på toppen, tar jeg i dag for meg bloggen som ligger på plass nummer 100.
Det er i dag Marte Johannesen – og det er hun som har lyst til å farge håret oransje, skal vi tro overskriften.
Marte Johannesen er for meg et nytt bekjentskap. Hun gir ikke mange opplysninger om seg selv der du kan klikke deg inn for å lese mer om bloggeren, bare at hun er stylist og makeup-artist.  På bildet som ledsager bloggen har hun festet en sofapute med et belte rundt kroppen, om hun har noen klær på overkroppen  under sofaputa vites ikke. Man ser bare puta, hodet og noen bare skuldre.
Jeg vurderte et øyeblikk  å ta et liknende bilde, men jeg har få belter, og i vertfall ingen belter som går rundt både magen min OG ei sofapute.  Så kommer jeg til å tenke på at jeg jo selvsagt har hyssing… Da gjenstår det bare å få lurt Gamle Gubben Grå til å være fotograf. Det klarte jeg og, selv om han gned seg hardt i øynene flere ganger da jeg kom inn i stua med ei pute knyti fast rundt overkroppen og ba han fotografere. Skulle kanskje ha venta til han var ferdig med den første kaffekoppen?

Marte Johannessen skriver at vi ikke skal ta henne alvorlig når hun sier at hun har lyst på oransje hår.  Hun er bare så utrolig lei hårfargen sin.
Jeg er usikker på om jeg har hatt oransje hår noen gang.  Fint mulig. Jeg har hatt relativt mange fargesjatteringer på det pistrete tynne håret mitt.  Det sprøeste var nok når jeg hadde lilla striper…  Det er lenge siden nå.  Lenge før jeg møtte Gamle Gubben Grå.. …

I likhet med meg har Marte masse røde pigmenter, men kunne gjerne hatt flere.
Jeg vet ikke helt hva dere synes, men jeg synes i grunn jeg er rød nok…..

Denne Marte har stort sett brukt gårsdagen til å sløve foran TVn mens mannen i hennes liv har vasket hus bil og terrasse. Litt sånt omvendt enn hos oss. Her er det jeg som stort sett gjør husarbeidet mens Gamle Gubben Grå sløver.

Helt til slutt i innlegget røper Marte at innlegget egentlig skulle handle om den nye puta.  Det er nok derfor hun har festet den rundt livet.  Puta mi er ikke ny. Putetrekket er kjøpt på et loppemarked.

 

5 kommentarer
    1. Marte J. har bare kopiert den nye instagramdilla under coronakrisen. Folk kler på seg en pute…og legger ut bilde.
      Leste om det i VG og ja, det er tåpelig. 😏. Menneskelig adferd er merkelig. Samme da alle drev med planking.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg