Fikk lyst til å prøve noe nytt…..

Reklame. 5 klikkbare annonselinker. Reklame

T & G Kakburk Pride of Place Keramik Grön//Ellos//Metallkrans, dia. 375 mm, 1stk.//Day Home Skärbräda Chop Chop 3-pack Natur//Dorre

I dag er en grå regnværsdag, jeg har ferie og kan sitte foran PCn med verdens beste samvittighet.  I tillegg driver jeg og baker poteter i komfyren som skal brukes til Gnochi til middag. Så i praksis lager jeg middag mens jeg sitter her og knotter.

Så jeg fikk lyst til å prøve ut noe nytt.  Har jo tenkt på det en stund. Få litt inntekter ut av denne bloggen.  Jeg mener jeg har jo kommet meg opp på en 70 plass og har et sted mellom 200 og 300 lesere nesten hver dag.  Så nå prøver jeg ut et sånt konsept med bildecolager med klikkbare lenker til varene.  I følge dette systemet skal jeg få sånn rundt en krone for hvert klikk fra forskjellige IP adresser (ingen grunn til å ni-klikke for å skape inntekter. Da blir jeg bare ekskludert.) Jeg tror ikke jeg blir rik på denne måten, men kanskje gi meg litt ekstra penger jeg kan bruke på gode opplevelser.

Den første collagen er ting jeg kunne tenke meg til hytta.  Jeg er litt i hytte-modus for tiden.
Det flotte rustrøde teppet hadde gjort seg på gulvet i stua.  Det ville friske opp i det brune og gråe uten å ødelegge fargepaleet. Jeg øsker meg og en sofa i den fargen. Den leter jeg etter på Finn.
I begynnelsen vi var på hytta, da Datteren var liten og enebarn. Pleide Gamle Gubben Grå og jeg å kose oss med ost og vin når hun hadde sovnet.  Så det ostebrettet fra Ellos med tilbehør hadde vært helt topp. Det er lenge siden vi har kost oss med ost og vin på hytta nå, men en god tradisjon vi bør ta opp igjen.
I grunnen trenger jeg flere skjærefjøler på hytta.  Og da gjerne slike i tre med fargenyanser fra Day Home. Jeg synes de er så fine.
Kakeboksen matcher grønnfargen på kjøkkeninnredningen jeg har malt. Kanskje jeg ville bli mer vennligstilt til 10 år gammel Marie-kjeks hvis den lå i en slik fin boks fra Pride og Place.
Metallkransen er vel egentlig tiltenkt å henge krus og kjøkkenutstyr på, men den kunne vel og henge over peisen vi snart får installert og brukes til å tørke votter og sokker. Jeg har klippet ned klessnorene som hang der før, og trenger noe litt finere å se på.

Nå får vi se hvor mange klikk og kroner jeg får i løpet av måneden, og se hvilken god opplevelse jeg kan unne meg.  Kanskje blir det nok til en ost?

Reklame Reklame Reklame

2 kommentarer
    1. Da har jeg klikket på alle 5 linkene, men har noen IP-adresser til, ink. jobben så skal klikke flere ganger, hihi. Synes jo du burde tjene litt på denne bloggen din da, – håper du får maaaange klikk på linkene! Sponsorene burde jo snart også få opp øynene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg