Forskjell på folk.

Lunsj i Rethymno skriver Kretahalvorsen som ligger på plassen over meg på bloggtopplista, og skildrer en kjøretur gjennom greske landsbyer og et vakkert landskap. Snøen synes kun på noen fjelltopper fjernt i horisonten, og lunsjen blir nytt på en fortauskafe.

Her er det tosifret antall kuldegrader og vi fikk påfyll av mer snø i går kveld. Å nyte lunsjen utendørs må være for spesielt interesserte. Jeg er ikke blant dem.

Gårsdagens lunsj ble fortært her hjemme i Drømmehuset. Brødskive med skinkestek. Godt det og.
Men jeg unnet meg en kopp kaffe-latte da jeg var i byen for å delta på støttemarkering for Palestina.

10 kommentarer
    1. To sifra kuldegrader i går og snø kom om kvelden. Får himla mye snap fra bror min som er på ferie i Spania. Har lyst å reise selv men synes det er blitt veldig dyrt. Kaffelatte aner jeg ikke hvordan det smaker men er sikkert godt.

    2. Hadde jeg ikke vært på jobb så himla mye, så skulle jeg unnet meg lunsj ute i kulda. For det er vell ingenting som er så godt som bålpølse og kakao. Å kanskje en appelsin til dessert 🙂

    3. Her har vi også full vinter, ganske mye snø, og minus 11 for 2 dager siden. Nå lå det mellom 3 og 4 minus. Så jeg lengter også etter vår!
      Lunsj i Rethymno kan absolutt anbefales! Gleder meg til september, da blir det 21 lunsjer der 😁 noen på restaurant, og noen på balkongen😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg