Føttene mine fortjener litt luksus….

I går var jeg på en aldri så liten shoppingtur. Egentlig skulle jeg bare ha skrivebok og markeringstusjer, men etter en liten pause med litt kaffe-latte fant jeg ut at jeg kunne se etter noen nye høstsko. De skoene jeg kjøpte i april begynner å få litt slitte såler, og nå som det snart kan bli litt våte og sleipe veier er jeg redd for å skli og ramle. Med benskjørhet og to skikkelige skader ved lavenergitraume føler jeg for å unngå og ramle er et godt forebyggende tiltak, sånn for meg selv.

Jeg fant ikke høstsko jeg likte i min størrelse. Men jeg fant verdens søteste tøfler!!!

Fastlegen min sier at jeg skal behandle føttene mine som gullklumper. Og gullklumper, ja de fortjener det beste!  Har dere sett noe så søtt? Kjerringa kommer til å føle seg som ei prinsesse!…. Eller kanskje snarere dronning.  Prinsesser er som regel ikke i siste halvdel av femtiåra.

Ja, jeg er litt svak for glam og luksus.  Noen ganger tar jeg meg råd til slike litt ville ting. De var ikke så dyre, 399,- kr og ser ut til å være i grei kvalitet.  Har jeg forresten nevnt at stua mi går i hvitt og gull? Disse tøflene blir perfekte å ha i stua!

For de som tror at jeg rent egoistisk bare shoppa til meg selv, så kan jeg opplyse om at det er totalt feil. Jeg shoppa to julegaver. Målet mitt er jo å være ferdig med julegavene til 1. desember.

6 kommentarer
    1. Godt med nye tøfler. Mine er tova tøfler som jeg strikket selv. Gode og varme. Kjøpte sko for 1200 kroner de var lekre. Bare måtte ha. Kan ikke gå i høyhæla sko.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg