Frodiths fargeutfordring rosa

Endelig har jeg kommet i mål! Endelig har jeg kommet meg gjennom lista med Frodiths fsrgeutfordringer! HURRA!!!!

Ikke fordi det har vært en kjedelig oppgave, for jeg liker Frodith-utfordringer. Men fordi jeg på ny får en god unnskyldning for å dele bilder av mitt ROSA GJESTETOALETT!!!!

SE er det ikke lekkert? Gamle Gubben Grå og Yngste Sønn påstår de blir sveiseblinde av å være der inne, men jeg synes det bare er LEKKERT! Har verken hørt at Charlie Chihuahua eller Kjøteren har knurra stygt. Noen førerhund har vi ennå ikke hatt på besøk. Kan ikke tenke meg at den ville knurrer heller.

Deler flere bilder. Dette er jo så flott!

2 kommentarer
    1. Litt i rosaeste laget for meg. 😮 Men smak er så forskjellig, og det viktigste er at du synes det er fint, og trives med det, ikke hva alle vi som leser bloggen din mener. <3
      Stå på, jeg leser deg med stor glede!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg