Frodiths lille januar-moro 26 Hoppe

Det er ikke så ofte denne kjerringa hopper og spretter rundt, sånn helt bokstavelig. Det er noe med tyngde, spenst og redsel for dårlig nedslag. Så da stikkordet inne hos Frodith var hoppe fikk jeg lyst til å poste bilde av ei merr, altså kvinnelig hest. Men jeg har ikke så mange bilder av hester i arkivet, og det å bare “låne” hestebilder andre har lagt ut på nett har jeg ikke planer om. Så da blir det bilde av en hund i stedet.

Hensikten med å vise bilde av Kidd er ikke å la hanbikkja illudere merr eller hoppe, men den fyren hopper og spretter mer enn de fleste. Her, for eksempel har han hoppet opp på spisebordet. Og nei, det er ikke lov. Bildet ble tatt for å bli brukt som bevis hvis han skulle nekte på at det var han som hadde vært på bordet. Som dere ser ligger PCn min på bordet. Hadde det blitt postet noen blogginnlegg eller foretatt noen pengeoverføringer på nettbanken jeg ikke hadde kjennskap til er det kjekt å ha bevis.

9 kommentarer

Siste innlegg