Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del 18

For noen dager siden skrev jeg om julekort. At det ikke kom så mange kort lenger, og at nissen på veggen i gangen hang med slunken mage enda det bare var ti dager igjen til jul.   Hilsninger går ikke i postkassa lenger, men kommer i stedet som en statusoppdatering på fb. Ikke like personlig, men mye mer effektivt.   Jeg liker gode, gammeldagse julekort og har i år sendt ikke så mange som før – men idet minste noen.  Til neste år tror jeg Gamle Gubben Grå og jeg skal lage oss sånne foto-julekort.  Det kan bli kult!

Vel i går kunne jeg endelig legge kort i magen til nissen på veggen.  Hele to kort!!
Det ene var fra Svigermor.  Svigermor svikter aldri når det kommer til julekort..

Det andre var fra et for meg totalt fremmed dame. .  Alt jeg vet om henne er fornavnet, og at hun leser bloggen min hver dag.
Jeg ble oppriktig glad og rørt over det julekortet.  Det ble Gamle Gubben Grå og jeg Vi ble liksom gående å smile litt for oss selv utover hele kvelden.  Og kjære kortsender, i går trengte jeg en slik hilsen. Det er slike små ting som ofte teller så utrolig mye. Juleglede!!!

 

4 kommentarer
    1. Det er så koselig med julekort🤗 Vi sender alltid mange julekort, men tenkte egentlig å trappe ned i år. Helt til vi kom på at i år er det ekstra koselig med en liten hilsen😘 herlig med julekortet du fikk fra en bloggleser 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg