Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del 4

Er det lov å kjøpe julegave til seg selv?  En liten ting til deg selv midt oppe i jakten på den perfekte gaven til alle.  Kan du kjøpe en ting til deg selv?  Jeg mener JA!

Min julegave til meg selv i år er dette nydelige halsgropsmykke jeg fant på Bærums verk.    Er det ikke nydelig?
Det hang der på et bord ved en ab bodene og skinte og bare ropte på meg.
Det var nok av kjeder med snømenn, julebjeller og nisser og sikkert mye annet.  Men jeg falt bare helt pladask for dette lille røde juletreet.  Det var liksom bare perfekt – til meg!!!  Et rødt juletre til røde Brit!

Når jeg er på slike markeder går jeg først en runde, titter på det meste, og så får jeg se ved slutten av runden hva som liksom sitter igjen i hukommelsen som ekstra fint.
I år ble det dette smykket!

Kjøp deg en liten julegave til deg selv, og lag deg en fin dag.

7 kommentarer
    1. God morgen, det er helt innafor å kjøpe gave til seg selv, det gjør jeg også når jeg finner noe jeg ønsker meg. Dette smykket er nydelig☺. Jeg går ofte først en vei og så snur jeg og går andre veien tilbake, da er der bestandig noe jeg ikke så første gangen.
      Ha en fin dag du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg