Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del16

Sprite hender, på med munnbind.  Her om dagen var det klar for en av julens viktigste tradisjoner. Julegaveshopping på det store kjøpesenteret.
For meg blir det ikke jul før jeg har hatt minst en dag hvor jeg tar runden på det store kjøpesenteret en drøy halvtimes kjøring hjemmefra.   Så her om dagen dro vi av sted, Gamle Gubben Grå og jeg.

Vi fik kjøpt mange gaver. Jeger i grunn rimelig fornøyd med hvor mye vi fikk gjort før ryggen ikke orket mer. Når ryggen begynner å gjøre skikkelig vondt, finner jeg ikke julegaver heller så da er det bare å gi seg.  Men denne dagen fikk jeg unna flere gaver, kjøpt julekaffe til julefrokosten og til og med kjøpt ny jakke til meg selv.  Kaffelatte pause ble det også tid til.

Fremdeles har vi noen gaver igjen, men snart, snart er også jeg ferdig

8 kommentarer
    1. Vær glad du ennå klarer kjøpe noe selv. Jeg er på et stadie der jeg må sende «tjenere» for å handle 😁. Glad i deg 😍

        1. Hehe , så bra da. Du er min absolutt favorittblogger ❤️. Følger halvveis med på det meste, men jeg lå jo et par uker på lindrende enhet nylig og fikk ikke med meg all verdens. Humøret er like fullt på topp, fri tilgang til morfin 😁 Kos deg med strikketøy , kjekk gubbe ) har lest oppover) og julesaker 👍🏻💕

    2. Jeg har unngått kjøpesenter – selv om jeg løp inn på ett og kjøpte akkurat det jeg skulle ha – og nesten LØP ut igjen…. sprite vaske vaske sprite!

      Jeg har TRE julegaver igjen også er jeg i mål 🙂

      Åhja…. joda jeg skal inn på ett LITE kjøpesenter i dag… må se etter noen tøfler… 😀

      Lag deg en fin dag!

    3. Godt når julegaveshoppinga nærmer seg slutten, – men litt koselig også. Jeg pleier å tenke ut på forhånd, men det hender det dukker opp noe underveis jeg heller kjøper. Jeg har klart å holde meter’n og så har jeg lagt merke til at jeg holder pusten om jeg er nærmere, hehe. Spriter stadig vekk, men vil tro det er gjennom lufta det kommer isåfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg