Gamle spørsmål, musestek og trekte visdomstenner…

Sophie Elise på toppen av lista har ikke kommet med noe nytt.  Det er de samme spørsmålene som hun hadde i går.  Jeg gidder ikke svare på de samme spørsmålene dag etter dag,.
Hopper til nummer to på lista.  Kokken, og bollemusa hans – stekt denne gangen.   Må jeg si mer? Jeg sukker og vurderer å ta en ny vri.  Hva med å kommentere den nederst på lista? Nummer 100!
Der er det inngående skildring av tannverk og trekking av visdomstenner…… Jeg dropper andre bloggere og konsentrerer meg om mitt eget liv.

I går var det heldags kommunestyremøte. Budsjettet skulle vedtas.  Etterpå var det middag og en tur på byens juleshow.  En lang dag.
I dag er det dag to av kommunestyre.  Om et par timer må jeg dra ned til rådhuset igjen. Parkeringa der nede er glasert, og jeg håper jeg klarer strekningen bil-rådhus-bil uten å knekke bein, armer eller lårhalser.  Ja, helst uten å ramle og. Lite verdig om jeg skulle bli liggende på ryggkulen å sprelle som en hvalross på land .

Har et innlegg til som må forberedes før jeg drar av sted. Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg