Gammel Gubbe til salgs

Toppbloggeren langt der oppe på bloggtoppen selger kjæresten sin, og jeg helt der nede på en begredelig 27. plass er så desperat at jeg ikke ser annen råd enn å legge Gamle Gubben Grå ut for salg.

Men mens Kokkejævel bare bruker Kjærest for å fremme enda mer salg i nettbutikken, forkle med teksten Kjærest, har ikke jeg noen nettbutikk å promotere.

Jeg lurer derfor på hvilke produkt ville dere, kjære lesere gå mann av huse for å sikre dere hvis jeg fikk trykt opp bilde av Gamle Gubben Grå på det?
Bildet tenkte jeg velge etter produkt.  Malingsspann med dette bildet, matlagingsbilde på et forkle osv…
Kom med kreative forslag.  Kanskje blir det nettbutikk her og!

Har dere andre kreative ideer på hvordan jeg kan tjene penger på Gamle Gubben Grå, mottar jeg de og.  Men husk da og hold dere innenfor sømmelighetens grenser.  Det er MIN Gubbe!!!

6 kommentarer
    1. Han ser ut til å egne seg til det meste, men bilde av han på både grytekluter og forkle hadde jo vært midt i blinken. Utleie er jo også en mulighet, men da spørs det hva han ønsker. Kanskje han vil lage middag hos noen iblant, bake, male, være rørlegger osv. Eller noe helt annet….

    2. Du har mange ganger fortalt at Gubben ligger på sofaen, til stor ergrelse for deg, når du heller ønsket at han tok i et tak med husarbeidet. Så hva med bilde på en pute? Dog ikke et bilde der han sover – det kan jo føre til at folk sier de har sovet med Gubben din, og det vil jo være utenfor sømmelighetens grenser; han er jo som du sier DIN Gubbe. Vel, kanskje en pute var et dårlig forslag, det er ikke noe bedre å ligge på sofaen med en våken Gubbe heller … 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg