Gjesteblogg: Gamle Gubben Grå

Jeg har klart å karre meg over 50. plassen på bloggtopplista igjen i dag. Er på 46. plass.  Kokkejævel er fremdeles på toppen, og i går lot han Kjærest være gjesteblogger og blogge om garnfarging med matfarger.  Så da tenkte jeg at Gamle Gubben Grå skal få være gjesteblogger hos meg. Han kommer ikke til å bli glad….

Jeg forteller han nyheten der han sitter og glipper med øynene over den første kaffekoppen.  “Gamle Gubben Grå, i dag skal du være gjesteblogger på bloggen min.”    “Huff, og uff” er alt jeg får til svar.
“Du skal skrive om garnfarging…. ”  “Hæ!!! Hva er det du surrer med nå?”  Han har forflyttet seg fra sofaen og kaffekoppen til ytterdøråpningen og dagens andre sigarett.

Så jeg forklarer om Kokkejævel og Kjærest. Om farging av garn med matfarger   Han virker ikke overbegeistret.   Det er mye sukk og stønn.  Og det virker ikke som om han mener at garnfarging er noe særlig for han…

Jeg skal på jobb. Gamle Gubben Grå har sine planer for dagen.   Jeg tror vi lar ideen om gjesteblogging vente.

 

 

8 kommentarer
    1. Dette er klikkagn!!!! Jeg klikka bare for å lese gjesteinnnlegg fra Gubben!!!
      😀 😀 😀
      Ha en flott dag xoxo

    2. Hehehe 😀 Får håpe de på bloggtoppen ikke finner på alt for mye sprell fremover, får da kan det spøke godt for Gamle Gubben Grå 😉 Strikkhopp neste liksom 😉
      Herlige dagen til dere ♥

    3. Nå håpet jeg på juicy stuff fra den gamle, grå. Men neida – kjerringa har lært seg alle triks, og peker nese til oss nesevise. Haha! God dag til deg! I morgen er du nok på 30-tallet! 🤗🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg