Gjett hva som dumpet ned i postkassa!

Det er Gamle Gubben Grå som henter posten her i huset. Det var noen konvolutter til meg. Konvolutter med det nydeligste navnet du kan tenke deg på forsiden…. Vel, det med det nydeligete navnet var kanskje å ta litt hardt i..
I motsetning til Kokkejævel der øverst på bloggtoppen faller jeg ikke helt i staver over å se navnet mitt på noen konvolutter. Det er sikkert derfor jeg har falt helt nede til plass nummer 40.
Og om et bilde av meg skulle dukke opp på forsiden av lokalavisa, så skal jeg love dere at det ikke er forelskelse jeg føler – men mer en kritisk vurdering av bidet. Smiler jeg for mye? Eller ser jeg for sur ut? Har de fremhevet dobbel-, for ikke å si trippel hakene mine?
Jeg er overbevist om at jeg heller ikke hadde følt forelskelse hvis bildet av meg hadde prydet forsiden av ei bok. Stolthet, ja, men ikke forelskelse.  Forresten, hvis jeg skulle ha gitt ut bok, ville jeg hatt et mer spektakulært bilde enn heddingen på bloggen min som forsidebilde..

Når jeg tenker meg om tenker jeg: “Det er sannelig på tide at denne kjerriga gir ut bok “.  Jeg mener, det er det verden trenger!  Midt opp i selvhøytidelige Kokkejævler, koronakrise, og rasismeopptøyer trenger verden ei bok fra ei kjerring som kan sette skapet på plass. Forstår ikke hvorfor ikke mailboksen min renner over av tilbud fra forlag som ønsker å gi ut den boka.  Her er det noen som helt klart har sovet i timen.  Men det er fremdeles ikke for sent.  Bare ta kontakt så kommer vi sikkert til enighet.

En så lenge må alle mine hundrevis av tilhengere nøye seg med bloggen.  Og følg med for om en liten stund avslører jeg hva jeg drev med i går.  Jeg lover dere at det vil bli illustrert med mange flotte bilder.

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Broren min, som er bokforlegger, var for en god stund siden på jakt etter bloggere til et bokprosjekt, og ville ha tips av meg til interessante bloggere med egne konsepter. Siden jeg oftest bare leser små hverdagsblogger, kom jeg ikke på så mange, men nevnte ei (kjente ikke til deg da). Såvidt jeg kjenner til, ble det ikke noe mer utav prosjektet. Jeg synes jo han skulle valgt MEG. For han vet jo at jeg blogger, hehehe 😀
      Men jeg er jo allerede i et par bøker i andre forbindelser, så han syntes sikkert jeg hadde fått min bokdose 🙂
      Kokeboka er nok fin den, og jeg skjønner godt han er stolt 🙂
      Vi andre får nøye oss med regninger 🙂 Jeg får ikke så mye i postkassen lenger jeg, så den er oftest tom.
      Fine lørdagen til deg ♥

        1. Hehe, kan være farlig å legge ut slike ønsker. Plutselig sitter du der med flere eksemplarer. Men de kan jo byttes, da …

    2. Ja.. du burde skrive ei bok😃
      Jeg begynte jo så fint jeg, men nå ligger den der den har ligget i månedsvis. Det gjør ingenting. Har forhåpentligvis goood tid på meg til å finne den frem igjen😃

        1. Tro hva den skal hete? “Kokken som var en jævel på gode middager?”
          (Håper for gudsskyld at tilhengerene hans tar det som en spøk!)

          Men ja, eg tror du kunne fått masse matnyttig mellom 2 perler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg