Godt å vite at noen følger med.

På bildet over holder Charlie Chihuahua øye med endene rundt Gladtveft brygge. Om endene føler det trygt og beroligende at en fryktløse Charlie Chihuahua vokter dem vet jeg ikke. For meg virket det som om de ga f***.

Hvis dere går inn og leser kommentarene under innlegget En tur på sykehus… ser dere at noen holder øye mef bloggen min og antall klikk jeg måtte få. Finner jeg det betryggende eller gjør jeg som endene og gir f***?

Jeg er glad for alle som leser mine Kjerringtanker jeg. Sykehusinnlegget hjalp litt på antall klikk. Ikke så mye. Antakelig er knepet brukt så mange ganger av enkelte andre bloggere opp gjennom årene at det nærmest er oppbrukt.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Litt spesielt å kommentere klikkene på siden din når han ikke bryr seg om egne klikk 🙂 Men noen bare må. Best å gjøre som endene innimellom. Håper formen blir bedre så det blir en liten tur på deg, før regnet setter inn i ettermiddag,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg