Hagegynga får nytt liv…

Det er sommer, det er sol og det er søndag! I det minste føles det som sommer her jeg sitter i gyngestolen på terrassen og koser meg i sola.

Jeg sov litt lenge i dag. Var ikke oppe før klokka var over 8.  Når Charlie Chihuahua sto opp en drøy time  etter meg, tok vi dagens første luftetur i kjole og crocs uten tanke for jakke og skikkelig fottøy. Utrolig godt!!

Putene til pallesofaen på terrassen hadde blitt båret ned i går. Nå var det min jobb å dansere de. Men her må nok nye puter til, for det var jordslag på nesten alle trekkene, og mange av innetputene hadde fått hull.  Vel, de fleste av de har vi overtatt fra andre via finn.no og det er noen år siden. Så det er greit med litt fornying.

De fleste putene gikk rett i søpla. Er par fikk være med et år til. Og de sitteputene vi har brukt i ryggen får et opphold i havegynga på plena. Det er ikke så ofte vi sitter der, men de passer i farge selv om de har litt jordslag.

15 kommentarer

Siste innlegg