Heroin og hestesex faktisk…….

Jeg er fremdeles på en begredelig 27. plass.
Hva er det toppbloggeren langt der oppe på bloggtoppen har som denne kjerringa ikke har?
I dag er det en fengende(?) overskrift. “Heroin og hestesex”  Jeg føler meg verken motivert eller imponert når jeg klokker meg inn for å finne ut hva han har kokt i hop denne gangen.

Sukk, det er desember, og toppbloggeren har besøk av Rampenissen.  Sikkert greit nok, for litt hygge i heimen Men må alt deles på blogg?
Og for den som lurte, nei innlegget handler verken om hester, sex eller heroin.  Ut fra innholdet burde tittelen være “Bleier og tannbleking” antar det ikke selger like bra……

13 kommentarer
    1. Nei, man må lure på hva som surrer rundt i toppen når kokken bruker så alvorlige tema. Det er misbruk av misbruk, forstå meg rett. Det er grovt å prøve seg med tøys omkring misbruk av dyr, noe som er straffbart. Heroin har ødelagt mange sine liv, og skal ikke rulles med. Det er forøvrig også straffbart. Min forundring ligger nå i hvor langt han er villig til å gå for klikk?
      Jeg lurer også på om der ikke er etiske grenser, sammen med lovens, som skal stoppe en blogger som åpenbart ikke greier å finne filter. Dette var ikke greit. Jeg tenker at å beklage noen ganger er veldig riktig. Men, ….. Han stempler i praksis seg selv som potensiell person som liker dyresex, og kanskje vil teste ut heroin. Snakk om å invitere politi og barnevern!

      1. Jeg tror ikke vi skal trekke så mange konklusjoner ut av valg av overskrift. Innlegget handler ikke om annet enn tull.
        Han bruker bare et par ord han tror vil trekke lesere. Ikke veldig intelligent valg riktignok.

    2. Ja, er jo bare teit. Trodde han hadde fått med seg noe ang det pillekjøret som var..Da fikk han jo en del motbør..men d er tydelig det at han ikke har skjønt greia. Ikke lest kommentarfeltet, men tipper d er typ, haha, det var morsomt, slutter aldri å overaske du🙄æ flir me forderva, alle andre kan holde kjeften sin om de ikke har noe fint å si😝
      La dem nå bare styre på sier jeg..orker ikke🙈

    3. S. Ang at han vil teste ene og det andre😂det var nok å dra det litt langt😳..Skjønner hva du mener, når man ser de i kommentarfeltet så sluker de jo alt rått😂Så da kan jo ting lett misforstås🙈Er vel litt der problem ligger..Jeg vil jo helst tro at ingen vil tro det ifht d han skriver..men joda, man ser jo at d finnes litt crazy folk. Så gir deg rett allikevel…

      1. Sant, en vil helst ikke tro annet enn at det er humor. Men, hestesex og tung narkotika er ikke det en tøyser med synes jeg. I kommentarfeltet i nyeste innlegg får han full støtte for det han skriver. De er som en slags menighet som hyller og klapper, og støter hardt ut den som måtte prøve å si litt i mot. Jeg er faktisk tidvis sjokkert over hvor ukritisk voksne mennesker er, der inne. Helt utrolig. Man er ansvarlig for det en skriver på nett – må lure på om de som støtter harselering om dyresex og tung narkotika tenker på det? De avslører holdninger som er ille. Personlig synes jeg ikke at man skal lage humor ut av så alvorlige ting.
        Fint at han beklaget, men så skal det visst bagatelliseres i nytt innlegg! Da er det greit å gjøre det likevel?

        1. Som noen påpekte så formulerte han seg ikke helt avvisende, men skrev – kanskje ikke? Ord er hva de er, og lesere tolker et kanskje som en mulighet, og er etter definisjon derfor mulig for uttesting. Nå avklarte denne kokken at han tok avstand fra det hele, og det var viktig.

          Hm, gjelder ikke reklamemerking for han? Eller, snikreklame er kanskje lov, hva vet jeg.

    4. Ja hva gjør han ikke for oppmerksomheten. Synes mest synd i barna hans. Han har ingen grenser for noe, hva gjør man ikke for klikk, klikk 😟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg