Hva jeg tjener på bloggen

Det å være blogger er jo så lukrativt har jeg hørt. så jeg som jo er en blogger som forrige døgn hadde over 1000 sidevisninger på bloggen, ja jeg lever vel et liv i luksus. Kassevis av vin, moteklær og den nyeste bilen du kan tenke deg.  Vel..

i dag fikk jeg statistikken over hva jeg har tjent på reklame på bloggen min siste måneden.  Jeg tjente i desember 4.80 øre. Så  som dere ser, det blir ikke store timelønna….. Ikke mye liv i luksus for en skarve 5 kroning i måneden. Lurer på når Og morgen Norge eller Kagge forlag ringer….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg