Hva jeg vil ha på meg i sommer…

Reklame | Cellbes

Hellooo på deg 💛 Jeg klikker meg gjennom tåredryppende kjærlighetserklæringer, gnål om solkrem og han nysgjerrige kaninen og lander på Martine Halvs. Hun deler bilder av sommergarderoben, eller bilder av klær hun muliges kanskje kommer til å kjøpe.
Så da tenkte jeg at dere kanskje hadde lyst til å se hvilke klær jeg muligens, kanskje kommer til å kjøpe.

Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes

Et sett eller to i lin hadde vært kjekt.  Beige lin er stilig, men jeg kler nok bedre blått.  Men selv om jeg er glad i blått, kan egentlig røde Brit stille i blått antrekk?

Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes

Jeg formelig elsker sommerkjoler. I går trasket jeg rundt i kjole og bare legger hele dagen. Hadde to møter på rådhuset så selvsagt var kjolen rød!
Er det noe jeg muligens ikke trenger flere av  så er det sommerkjoler, men se på disse da!!! Spørs om jeg ikke må klikke hjem minst et par av disse.

Cellbes//Cellbes

Eller hva med disse?  Kjekke å ha på stranden

Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes

Noen nye skjørt kunne jeg faktisk trengt. Sjekk det fargerike midt på bildet!  Det likte jeg!  Man blir glad bare av å se på det,  Tenk å se Kjerringa svinse rundt i det!  Kan brukes både på fine tilstelninger og når jeg spiser is fra boblevaffel på torget.

Håper du ble litt inspirert til å fornye sommergarderoben.  Nå kommer den fine, lyse tida!

6 kommentarer
    1. Herlig plagg, her må du klikke deg inn noen sommerplagg…
      Skal inn og titte litt jeg også, elsker farger og her fant du mye fint! 🙂
      Fint innlegg som passer til dagen i dag – SOMMER!
      Vi elsker jo dette ordet……..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg