Hvem lager elgrull i januar?

Nei. Riktig svar på spørsmålet er ikke Gamle Gubben Grå.  Og, nei. Det er ikke agurk i hjemmelaget elg-rull.
Men siden Isabell Raad på toppen av bloggtopplista ikke har kommet med noe nytt siden hun la ut denne spillefilmen av en vlogg der nede i Dubai. Så da blir det nummer 100 som blir gjenstand for min kommentar.

Nummer 100 er Damerforfaan, og hennes siste blogginnlegg er fra november. I innlegget lager hun elgrull. Det både ser og høres godt ut. Men hvorfor hun dukker opp på bloggtopplista i januar med over 200 sidevisninger forstår jeg ikke helt.

Er det noen som er litt vel tidlig ute med juleforberedelsene, en liga av folk som driver med tjuvjakt eller en helt annen logisk grunn?

Jeg, nei jeg fortsetter min vei mot bunnen med å rase ned på en 48. plass

2 kommentarer
    1. Oi….måtte inn og se på topplista siden du nevnte den….ser at jeg faktisk kom med i dag 😉 Og når jeg følger med på den til vanlig, så ser jeg at du er litt jojo på lista, litt opp og litt ned og så litt opp igjen. Sånn er det med meg og, men når jeg faller ned, så faller jeg oftest helt ut av lista 😉
      Elgrull har jeg aldri smakt, og kommer i alle fall ikke til å lage. Men jeg ser det for meg som høstmat egentlig. Men er sikkert en fin vinteraktivitet også 🙂
      Ønsker deg en nydelig fredag ♥

    2. Så gøy du tar noen nede på listen også. Men hun fra november, det har nok med mat og gjør. For Charlotte1987 som hadde siste innlegg fra 2017 hun henger fremdeles med i på listen der…Rart hun fikk være med over til nye blogg.no, med DEN gamle bloggen… Elg er godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg