Hverdagsluksus for 31 kroner……

Hvis du følger bloggen min jevnlig har du funnet ut at jeg har forsøkt meg  med et par reklameinnlegg.  Det var den der potetpressa og et par andre innlegg. Nå som jeg begynner å få et hav av lesere, 420 i går, er det jo et visst potensiale for at jeg kan bli rik.

Jeg ar tenkt på å bruke disse pengene som man påstår skal bli utbetalt på bakgrunn av antall klikk på reklamelenker på litt hverdagsluksus eller gode opplevelser.
I juli tjente jeg 31 kroner.
Så da ble jo spørsmålet hvilken form for hverdagsluksus eller gode opplevelser får jeg for 31 kroner? Ikke biletter til Fosserock. Ingen weekend tur til en eller annen storby (Holder ikke en gang til bussen ned til Hønefoss for Gamle Gubben Grå og meg) ikke en flaske rødvin….

Valget falt på en ost. En god blå-muggost til frokostrundstykket på søndagsfrokosten.  Det er søndagsluksus!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg