Hvor ble denne dagen av?

Denne dagen bare forsvant ….  Jeg var tidlig oppe og godt i gang med bloggskriving klokka 7.  Brukte litt tid på å finne de riktige ordene. Følte jo at jeg skulle opp til eksamen.  Var derfor ikke ferdig før jeg måtte delta i telefonmøte klokka 9. Det møtet var ikke ferdig før 10 30!!!

Da så jeg at det var en del mail og meldinger som måtte besvares.

Mens jeg drev med det ringte Datteren. Vel, da ble det nok en time i telefonen….

Vi la ikke på før feieren ringte på døra.  Jeg hadde hørt han på taket en stund.   Nå ville han gjerne få tømt aske i feieluka i kjelleren.

Da feieren gikk skrev jeg ferdig blogginnlegget. Da var klokka godt over 13.

Charlie Chihuahua, det late dråget hadde våknet da feieren ringte på døra, nå var han klar for luftetur.

Mens jeg luftet Charlie kom jeg på at jeg ikke hadde spist frokost!?!  Tenk å glemme det!!! Begynner nesten å bli redd.

Etter frokost tenkte jeg at jeg skulle ta en liten strekk på sofaen mens jeg hadde huset for meg selv. Da jeg kom bort til sofaen så jeg arbeidsbilen til Yngste Sønn rygge inn innkjørselen… Det var den alenetida.

Snakket litt med han før jeg hoppet i dusjen, og så var det på tide og reise til Klækken på samling med Fylkesstyregruppa til Rødt Viken.  Nå er møtet over for i dag. Vi har spist middag og jeg har satt nesa hjemover etter en liten telefonsamtale med Storesøster.

Denne dagen forsvant liksom bare…..

6 kommentarer

Siste innlegg