Hvordan går det med boka?

For noen uker siden røpet jeg at jeg arbeider med et bokprosjekt.  Jeg har ikke lagt ideen på hylla, men derimot arbeidet litt jevnt og trutt med prosjektet.

For tiden arbeider jeg mest med innhenting av informasjon. Det er nemlig ikke en bok som kun henter fakta fra eget hode.

Et par kapitler er ferdig, eller de blir sikkert flekket litt på ved ny gjennomlesning.  Om det er kapittel en og to er jeg usikker på.  Jeg må jobbe litt mer, før jeg kan strukturere boka bedre.  Jeg vil gjøre det skikkelig.  Denne boka ønsker jeg at skal bli hardtslående og etterrettelig. Da må det nødvendivis brukes litt tid. Får jeg den ut høsten 22 skal jeg være mer enn fornøyd.

Forresten, jeg tar gjerne i mot tips på gode forlag som kan hjelpe meg i prosessen. Dette er altså ingen roman, men mer en bok jeg tror vil kunne skape debatt. Mer tror jeg ikke jeg vil si.

4 kommentarer
    1. Betryggende å høre at du er godt i gang. Skal du se, her vil du arbeid finne og bli sysselsatt. Det er jo det du ønsker! Lykke til! Tips: Ikke lett, men ikke altfor lange avsnitt. Setninger som er enkle å lese, altså et godt språk. Og ikke altfor tykk bok. Jeg er glad i bøker som er under 300 sider. Mursteiner er ikke noe for meg lenger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg