Hvordan gikk det med rekkverket?

Jeg har knapt sovet i natt, så mye gledet jeg meg til å ta fatt på å montere rekkverk.
Som vanlig var jeg oppe da det lysnet av dag, men hva møtte meg?  Jo for første gang på månedsvis var det grått, overskyet og regn. Snakk om kalddusj!

Det var litt opphold på formiddagen, og jeg klarte å rydde vekk kaffekopper, aviser og andre ting som fristet Gamle Gubben Grå mer enn å komme seg ut på terrassen og sette i gang.
Men vi fikk da startet og montert en stolpe med tilhørende stolpesko.
Så øste regnet ned igjen.

Så formiddagen har gått med på å stå inne og se på regnet.
Jeg ha vært så frustrert at jeg formelig har hoppet.  Humøret har ikke blitt noe bedre av at jeg ha kortet tiden med å lese gjennom sakene til ettermiddagens møte i Hovedutvalget en gang til.

Nå er det straks på tide å hoppe i dusjen og begi seg av gårde til rådhuset. Det kan i det minste være en effektiv måte å få ut litt av frustrasjonen, ja møtet på rådhuset altså, ikke dusjen.

7 kommentarer
    1. Typisk at det skulle regne når dere skulle montere rekkverket! Er meldt sol litt seinere, og da er det triveligere å være ute. 🙂 Lykke til med monteringen!

    2. Typisk altså, skal man holde på ute må det være ok vær..
      Men ser fint ut, ligner på det naboen satt opp før påske..Han brukte en dag, klikk, klikk og så var han ferdig…
      Var til og med led-lys på dette han hadde.

    3. Det måtte jo begynne å regne når dere skulle i gang. Hvor typisk er ikke det. Her er det ingen som er begynt med noe som helst ute. Det har snødd eller regnet i ukeavis. Lykke til på møtet!🤗

    4. Håper været er bedre hos dere i dag sånn at dere får opp det nye rekkverket. Vi har de samme. De med LED-lys oppe er dyrere. Gubben her monterte LED-lys nede og montert i treverket. Fint det og langt billigere. Venter på sol og litt varme, men er visst ikke håp ennå men det regner ikke nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg