I grunn litt godt….

 

Jeg er i grunn glad jeg ikke er Isabell Raad helt der øverst på bloggtopplista. Hun dro til London i går ettermiddag. Skal være der til lørdag, så hjem og pakke om kofferten før hun på søndag drar til LA. Det er bare noen dager siden hun kom hjem fra Dubai. Jeg hadde blitt utslitt

Sånn farting har jeg overhode ikke energi til. Denne helga skal jeg bare lade batteriene. Det trengs etter to dager på jobb. Slik har jeg blitt…

Gruer meg i grunn til uka. Da skal jeg på samling for tillitsvalgte i forbindelse med lønnsoppgjøret. To dager i Oslo fra torsdag til fredag. Siden jeg måtte droppe tarifkonferanse er det viktig å møte opp på denne samlinga. Og det burde gå greit.  Men så skal jeg på folkevalgt opplæring i Rødt fra lørdag til søndag. To nye dager i Oslo. Tror jeg vet om ei som er sliten søndag kveld.

Men Isabell Raad hopper mellom byer, land og verdensdeler i en forferdelig fart.

Den som var ung igjen…. 

3 kommentarer
    1. Det er kjedelig at energien forsvinner, at en blir mer sliten. Noen ganger må en trappe ned, for det er viktig å beholde livskvaliteten. Den følelsen har vi inni oss. Ikke sikkert det hjelper å reise i riundt ;). Ønsker deg gode kurs og deltakelser, syns du også har en aktiv tid framover. Håper du finner energien til det ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg