Jeg er nominert!!

Tenk  jeg er nominert til Gryxen Awards 2023, og det i hele to kategorier!  Både som årets sterke mening og foto. Jeg bukker og takker for nominasjonen og har funnet frem de røde glassene. Det er en ære bare å bli nominert, og det til og med i to klasser!
Jeg gnikker og tørker støv av glassene. Skulle man bli så heldig å nå opp i en av kategoriene må en jo ha stettglass klare for vandring på den røde løperen.
Eller er det ikke slik at alle nominerte vandrer oppover den røde løperen på Oskar utdelingen, Vixen og alt sånne kåringer? Jo, det mener jeg bestemt. Så her holder det ikke med stettglass. Her må det og skaffes en rød løper før kåringen starter.

Hvis noen ønsker å nominere eller stemme på meg gå inn på innlegget her og stem i vei. Jeg er selvsagt glad for alle stemmer jeg måtte få. Konkurransen er hard for det er utrolig mange gode bloggere i alle kategorier.

8 kommentarer

Siste innlegg