Jeg gikk en tur på stien….

Det som er så flott på denne tiden av året er starte dagen med en luftetur med Charlie Chihuahua.  I dag ble det sti og lyng under skosålene. Fint i skogen nå.

Godt over 5 km ble det før Charlie og jeg kom tilbake til bilen. Litt usikker på hvem som peste mest. Nydelig vær, men litt varmt med ulljakke.

Mulig litt overraskende at jeg har begynt å skrive hvor langt jeg går. Før har jeg eventuelt nøyd meg med å skryte av hvor lenge jeg gikk.  Vel tidene endrer seg, og jeg har blitt (litt) sprekere.

På vei hjem stoppet jeg og fyllte bensin på Hallingby. Tenk, de hadde bensin til under 20 kr. literen!! Kjekt siden jeg trengte bensin.  Reflekterer bare litt over at jeg synes bensin er billig når den koster 19.97 kr/l.

Siden jeg likevel stoppet på bensinstasjonen måtte jeg jo ha iskrem. Memo til meg selv. Slutt å kjøp Sandvich. Det er den tredje jeg spiser i år og alle er helt tydelig “årgangs-is,” Altså 2021 årgang. Sikkert fordi det er sånn is som bare Gamle kjerringer som meg spiser.

Hjem og litt husarbeid, du vet spn4 som bare synes hvis en ikke gjør det…. Og nå, nå en liten strekk med bena høyt. Restitusjon er viktig, lærte jeg på treningsleiren.

 

6 kommentarer
    1. Deilig å gå – og gøy å komme i bedre form! Enig med deg – trodde aldri jeg skulle juble for å kunne fylle bensin til rett under 20 kroner litern….. det er jo helt vilt!

    2. Veldig fint i skogen nå, og bra for kroppen å gå på noe annet enn asfalt. 5 km er jo veldig bra da, – sprek er du! 🙂 Oljeprisen går nedover, men ser ikke ut til at det virker inn på drivstoffprisene, – har de først gått opp så er det visst vanskelig å få de ned igjen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg