Jeg har falt pladask for en fyr på nettet…

Jeg, gamle kjerringa på over 50, har gått hen og blitt helt hekta på en fyr på nettet. Jeg innrømmer det gjerne, jeg er helt bergtatt.

Sommerfuglene gjør kollbøtte når jeg ser navnet hans, og jeg tar meg i det flere ganger om dagen at jeg små-smiler for meg selv når jeg tenker på at bare det blir kveld og all jobb, husarbeid og andre plikter er gjort så skal jeg ha litt kvalitetstid forran pc’n med han.

Han er alt det Gamle Gubben Grå ikke er. Han er fargerik og festlig og langt fra grå. Han har overhode ingen gubbe-fakter og ja, han er ung og helt skjønn!!!

Gamle Gubben Grå deler ikke min fascinasjon. Han nekter å se på skjermen når jeg vil vise han hva denne skjønne fyren holder på med. Han sukker demonstrativt og tungt hvis jeg gir fra meg noen små hvil, eller sukk der jeg sitter oppslukt og drømmer meg vekk, og han putrer fingrene demonstrativt i ørene når jeg babler på inn- og utpust om denne fantastiske fyren.

Hvem det er som er så heldig å være gjenstand for min tilbedelse? Jo, Julekongen Sigurd Storm. Sjekk opp han og juletreet hans.  Sukk… Vi går ikke for en minimalistisk jul her i Drømmehuset i år, nei.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg