Jeg har farget håret

Reklame Schwarzkopf og Garnier hårfargeprodukter

Isabell Eriksen er på toppen av bloggtopplista.  En soleklar vinner med 96.871 lesere i går. Jeg er på en 75. plass med 426 lesere, Men nå var det vel hårfarging og ikke lesere dette skulle handle om.
Isabell Eriksen har farget håret brunt, eller i det minste en mer gyllen form for blond.  Og fin ble hun.
Jeg har også farget håret.  Mange ganger. Det er lenge siden nå.  Men i mange år var jeg helt rå på å skifte hårfarge.

Jeg kjenner følelsen av å skvette hver gang man ser seg selv i speilet, fordi man har blitt så forandret.  Man må nesten venne seg til sitt nye jeg.

Innlegget til Isabell Eriksen fikk meg til å få lyst til å fikse litt på sveisen, jeg og. Gudene skal vite at det trengs, for det er lenge siden sist nå.  Klippe det i en kort, tøff frisyre. Kanskje farge ei rød stripe…..
Men det får vente. Det er lønningsdag først på mandag….

Hjemmefarging av hår har jeg og drevet med mange ganger. Langt rimeligere enn å gå til frisøren. Og jeg har som regel blitt fornøyd med resultatet.  Men denne gangen trenger håret en ordentlig klipp i tillegg, så det blir nok et frisørbesøk bare lønna renner inn på konto

Schwarzkopf//Schwarzkopf//Schwarzkopf//Garnier//Schwarzkopf

2 kommentarer
    1. Her trengs det også hårfarging. Ser ut som en grevling på toppen nå.. langt fra pent 🙄 . Må kjøpe farge på mandag og farge det før jeg bestiller frisørtime. NÅ MÅ DET FARGE OG KLIPP TIL !!!
      Ha ei fin helg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg