Jeg har fått jobb!!!

Akkurat nå er jeg så glad at jeg nesten svever.  Jeg starter i ny jobb på mandag!

Som dere skjønner gikk jobbintervjuet bra, og jeg kan altså starte i ny jobb på mandag.  Bedre julegave kunne jeg ikke få.  Jeg tror ikke det helt har gått opp for meg ennå. Litt sånn klyp meg i armen.

Jeg tror jobben blir både variert, samfunnsnyttig og spennende. I tillegg vil den gi meg mye kunskap. Kort sagt en stilling som passer meg godt. Jeg gleder meg til å ta fatt.

Hva jeg skal jobbe med? Jeg skal være en del av kommunens TISK-team.  Drive med testing, svare på covid-telefon, følge opp de som sitter i karantene og drive med smittesporing. Det tror jeg blir utrolig spennende og hektisk.

Det føles så godt! Jeg slipper å krangle med NAV eller søke dagpenger og jeg slipper å bekymre meg for økonomien frem i tid. Har sagt ja til å arbeide 60%, men det kan justeres både opp og ned.  Dette tror jeg blir bra! Jeg gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer.

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg