Jeg har noe jeg skulle ha sagt…..

Er det lov å si at jeg savner Sophie Elise og Isabell Raad?  Vel. jeg gjør det. Det var liksom litt mer glamour og stil over det når disse damene herjet bloggtoppen med ville fester, hotellovernattinger i egen by og dyre reiser. I dag deler toppbloggerne, de 10 over meg på lista, innlegg om hundespy, kjøttkaker og strikkevotter. Ja hvis de i det hele tatt publiserer noe som helst.
Tidene forandrer seg.

Riktignok deler Monica Vederhus bilde fra en fest, men det er ikke noe glamorøst med det. Heller tvert i mot. Men modig det er du Monica, modig og beintøff. Å dele det bildet står det respekt av!

Nei, nå er det husmødrene som har overtatt bloggtoppen. Her er reklameinnlegg på kjøkkenmaskiner og kokebøker og en oppramsing av hele slektas tannlegetimer.
Tidene forandrer seg.

Jeg savner Isabell Raad og Sophie Elise

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg