Jeg liker det du skriver

Jeg sto på lørdagstravle Meny i mslingdklær og følte meg stresset. Har jeg husket alt? Og så må jeg førte meg hjem så jeg faktisk går malt den gangen i dag. Det er alt langt på dag. Men måtte ut etter ny malingsrull, så da gjorde jeg lørdagshandelen samtidig.

Det eldre ekteparet hadde nikket gjenkjennende til meg, og jeg hadde smilt tilbake selv om jeg ikke helt klarte å plassere de. “Eh, Brit Helen”, sa Den hvithårede damen og jeg sendte henne et ekstra blikk. Det at hun brukte begge fornavnet mine tydet på at dette var ei jeg hadde kjent i barndommen, eller som kjente meg via mine foreldre. ” Jeg ville bare si at jeg liker det du skriver i avisen.” Jeg får mange slike tilbakemeldinger fra kjente og ukjente på mine leserinnlegg. Det gleder meg hver gang.  Når jeg nå stoppet opp og snakket litt med det eldre ekteparet, kjente jeg de igjenn. Men jeg har ikke sett dem på mange år. De var blitt eldre, mer ruskete og gråe. Tipper de er rundt 80 år. Jeg husker dem best som 40 åringer.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg