Jeg skal bli rik

Eller hvor rik jeg kommer til å bli gjenstår å se.  Men jeg kommer sikkert til å bli rikere.  Jeg mener for hver enkelt krone jeg tjener, jo litt, om mikroskopisk, rikere blir jeg ikke sant?

Grunnen til at jeg forventer økte inntekter er at jeg har inngått slik partnerskapsavtale om reklameinntekter på bloggen.. Det skal bli spennende å se hvor rik jeg blir.  Regner jeg kommer til å velte meg i luksus…

Dere skal bli oppdatert. Jeg har faktisk ikke snøring på hvor mye eller lite jeg kan forvente å tjene.

6 kommentarer
    1. Tjener du på hver gang noen klikker seg inn, og dermed ser reklamen, eller må man klikke på reklamen også for at det skal gi deg uttelling?

      1. Slik jeg har forstått det får jeg en avtalt prosentandel av annonseinntektene blogg.no for for reklamen på min blogg. Altså trenger man ikke klikke på annonsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg