Jeg skulle vært i senga, men her sitter jeg…

Isabell Raad topper bloggtoppen også i dag.
Hun sitter stuck i Budapest etter å ha kommet for sent til flyet etter mellomlanding i Budapest på vei Napoli.  Sånt kan skje den beste, selv om det til dags datomerkelig nok ikke har skjedd meg.(Har vært nære på en gang.) Det kan du lese om  https://kjerringtanker.blogg.no/barbeint-gjennom-sikkerhetskontrollen.html   

Min tur gikk greit, ble litt forsinka på “mellomlandingen” da jeg henta Eldste Sønn.  Men siden jeg ikke forlot bilen, og var sjåfør ble jeg med videre…
Men nå sitter jeg altså her og ser natta langsomt bli til dag.
Fikk ikke sove, så jeg sto opp litt over klokka 5.  Litt mye tankekjør i hodet for tiden.  Inne på soverommet sover Gamle Gubben tungt og snorker høylytt.  Jeg fant det like greit å stå opp.
Tenker det blir noen timer under pelspleddet på sofaen senere i dag.
Det er søndag, det er Morsdag. Jeg skal bare kose meg.

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sovet litt under pleddet da, hvis ikke blir det ikke seine kvelden på deg tenker jeg. 😉 Til og med jeg duppa litt under et pledd i går, da barnebarna var kjørt hjem. På alle de gangene vi har reist, så har vi mista flyet en gang. Flyet vi kom med var forsinket, og fikk beskjed om at flyet vi skulle videre med allerede var gått. Det kan ikke ha stemt helt, for koffertene våre kom med det første flyet, og vi med det etterpå …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg